A 2022-es bejegyzések és Pdf könyvek összefoglalója

 Sziasztok! Nagyon boldog új évet kívánok minden egyes olvasómnak! Nagyon szépen köszönöm, hogy ennyien velem vagytok és nyomon követitek a bejegyzéseimet.! Sajnálom, hogy idén ilyen kevés ajánlóval tudtam szolgálni, de muszáj volt valahogy beérnem saját magam, így a bejegyzések csupán két hetente érkeznek, és ez még valószínűleg így is marad egy darabig. Viszont az előző bejegyzésemnél megtalálhatjátok, hogy idén milyen ajánlókat tervezek nektek elhozni, és ott akár ötleteket is írhattok, vagy a bejegyzések dátumát előrébb is hozhatom (ezek olyan bejegyzések, amik már teljesen készen vannak). 
De most lássuk is mikből származott bejegyzés idén! 

Tavi Kata: Táncvarázs bejegyzés
Táncvarázs pdf

Stephenie Meyer: Hajnalhasadás bejegyzés
Hajnalhasadás pdf

Levy L. Smith: A leszármazott bejegyzés
A leszármazott pdf

Róbert Katalin: Halld a szív szavát bejegyzés

Candace Bushnell - Katie Cotugno: Csajoknak kötelező bejegyzés

Tavi Kata: Tagadj mindent! bejegyzés
Tagadj mindent! pdf

Kollár Betti: A vonzás törvénye bejegyzés

Tavi Kata: Szívkeringő bejegyzés
Szívkeringő pdf

Julia Quinn: A herceg és én bejegyzés
A herceg és én pdf

Maros Edit: Hűvösvölgyi suli 3. bejegyzés
Hűvösvölgyi suli 3. pdf

Leiner Laura: Higgy nekem bejegyzés
Higgy nekem pdf

Leiner Laura: Állj mellém bejegyzés
Állj mellém pdf

Anita Gayn: Senkinek sem kellesz! bejegyzés
Senkinek sem kellesz! pdf

Rupi Kaur: Tej és méz bejegyzés
Tej és méz pdf

Blanka Lipinska: 365 nap bejegyzés
365 nap pdf

Jenny Han: A nyár, amikor megszépültem bejegyzés
A nyár, amikor megszépültem pdf

Papp Dóra: Bolyongó bejegyzés

Dan Brown: A Da Vinci-kód bejegyzés

Papp Dóra: Tükörlelkek 2. bejegyzés
Tükörlelkek 2. pdf

Tillie Cole: Ezer csók bejegyzés
Ezer csók pdf

Colleen Hoover - Tarryn Fisher: Soha, de soha 2. bejegyzés
Soha, de soha 2. pdf

Amy Reed: A Senkise-lányok bejegyzés
A Senkise-lányok pdf

J. L. Armentrout: Míg a halál... bejegyzés
Míg a halál... pdf

Catherine Rider: Csók New Yorkban bejegyzés
Csók New Yorkban pdf

Rick Riordan: A villámtolvaj bejegyzés
A villámtolvaj pdf



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész