Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

 Ha kiközösítenek valakit, azon az sem segít, ha elnézést kérnek érte.

A könyv tartalma: 

Egy ​év telt el az Iskolák Országos Versenye óta. A Szirtes tavalyi győzelme után a gimi összes diákja beadta a jelentkezését a következő évi megmérettetésre. Kocsis igazgatón hatalmas a nyomás: melyik négy diákja lehet képes a címvédésre amellett, hogy nem roppan össze a negatív kritikák, kommentek súlya alatt, ami az interneten és a táborban éri őket? Az igazgató úgy dönt, ezúttal nem a tanulmányi versenyeken jeleskedőket választ… A tizenhét éves Major Sára tehetséges táncos, azonban egy balul sikerült buli után kirakták a csapatából, a történtek miatt pedig megbélyegzetté vált az iskolájában. Éppen ezért ő is meglepődik, amikor Kocsis igazgató esélyt ad neki, és beválogatja a Szirtes Gimnázium csapatába, hogy három hasonló sorsú társával részt vegyen az Iskolák Országos Versenyén.
A négy név bejelentése nem kis meglepetést és felháborodást kelt a tanulók körében, az igazgató azonban bízik a megérzéseiben és a csapatában, így minden negatív reakció ellenére elindítja a Szirtes színeiben Major Sárát, Felcser Vivient, Fehér Rajmundot és Pap Dominiket.
A Bízz bennem az Iskolák Országos Versenye 2. trilógiájának első része.

Kritika: 

Igaz, nem teljesen emlékszem már arra, hogy mi is történt pontosan az előző trilógiában, de azzal teljesen tisztában vagyok, hogy nagyon nagyon imádtam. Sőt, egyszerűen rajongtam érte, a szereplőkért, a történetért, mindenért! Viszont most mégis azt a kijelentést kell tennem, hogy ezt az összes LL könyvnél jobban imádom, és biztos vagyok benne, hogy a többi résszel is így leszek. Rég olvastam Laurától, és most pont erre volt szükségem. 

Sára, Vivien, Rajmund és Dominik a Szirtes suli új csapatának tagjai, és hát őszintén szólva, nem éppen ők az iskola kiválóságai. 
Miután Kocsis igazgató bejelentette a jelentkezést a következő évi IOV versenyre, a Szirtes összes diákja beadta a jelentkezését -,ahogy a fent említett négy diák is. Viszont még a többi diáknak a célja a hírnév megszerzése volt, addig Vivien, Sára, Dominik és Rajmund célja az volt, hogy bebizonyítsák maguknak, hogy nem azok akiknek a többiek mondják őket, hogy tudnak változni, képesek megfelelni az elvárásoknak. Nem kis meglepetést okoz nekik - és a többieknek - az igazgató döntése, de magukat összeszedve elindulnak a Hortobágyra, hogy megmérettessék magukat. 

A versenyzőknek előállított feladatok sokkal ötletesebbek voltak, mint az előző kötetekben -, bár nekem azok is nagy kedvenceim voltak. Az első három kötettel ellentétben, ahol a feladatok nagy részét sikerült nekem is kitalálnom, ebben a kötetben viszont már rajtam is eléggé kifogtak a feladatok kitalálásai, így most én is igazán törhettem a fejem a karakterekkel együtt. Laura - alias a szervezők - tökéletesen  bebizonyították, hogy tényleg nincs két egyforma IOV. A verseny ugyanaz volt, ugyanaz volt a tét, de mégis más szereplőkkel, teljesen más feladatokkal és helyszínnel. 

Őszintén szólva volt egy-két fenntartásom az új IOv-val kapcsolatban, ugyanis már eléggé lerágott csontnak tűnt, így nem is vártam igazán a folytatást. viszont később láttam benne a potenciált, és bár eddig senki nem tudott duplázni a történet szerint, tökéletes zárása lenne a trilógiasorozatnak, ha a kilencedik résszel zárulna az IOV-kaland. 

Értékelés: 10/10
Romantikus volt, vicces, és teljességgel tudta hozni a megszokott LL formát.  Az előző könyveknél a kommentszekció volt az, ami néhol túllőtt a célon, ennek mennyisége ha mondhatom a duplájára nőtt, sokkal több humoros, néhol pedig idióta hozzászólást tudtunk olvasni, de én  most remekül szórakoztam ezek olvasása alatt. Laura teljesen más stílusban írta meg ezt a könyvét, tökéletesen illik a mostani tinikhez, a téma pedig, amit feldolgoz, különös kedvencem, hisz önmagunk megtalálásáról szól, az elfogadásról és a hibáinkból való tanulásról van szó, és ez egy olyan terület, ami akarva - akaratlanul, de megjelenik az ember életében. 


Idézetek a könyvből: 

… egy hamis barátságnak a szép emlékei is hamisak.


Ti az a fajta csapat vagytok, akik előtt ha bezáródik minden ajtó, nem esnek kétségbe, hanem használják az ablakot.


Merthogy ha az embert sokszor csesztetik, akkor két dolgot tehet. Vagy védekezik, vagy ignorál. Mi valamennyien a másodikat alkalmaztuk. Az kevésbé fárasztó.


Kizárólag magamnak akarok megfelelni. És mielőtt bárki azt mondaná erre, hogy az nem nehéz, megjegyzem, szerintem az a legnehezebb.


Az embert sokfajta csalódás éri az élete során, és egyik sem ugyanolyan, mind teljesen máshogy hat. Máshogy csalódunk fiú miatt, máshogy kudarc miatt, máshogy okoz csalódást egy beteljesületlen vagy meghiúsult terv, és máshogy csalódunk egy rég várt dologban is, ami aztán nem azt adja, amit várunk tőle.




A következő bejegyzés: Leiner Laura: Bexi-sorozat 6.rész - Egyszer


Megjegyzések

  1. Szia ez nincs meg véletlenül pdf-ben. Ha valakinek megvan lészgyi küldje el nekem: sara.strelisky@gmail.com
    1000 csók mindenkinek 😘!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Frissítettem a blogot, így mostmár mindenkinek elérhetővé vált a Bízz bennem pdf formátumban! ::)

      Törlés
    2. Szia nekem azt irja ki hogy nemtudom letölteni mert a fájl a felhasználó kukájában van. Lehet nálam van a hiba de örülnék a segítségnek. Előre is köszi.

      Törlés
    3. Szia, frissítettem a linket, így már működnie kell. :D De ha továbbra is fenn áll a hiba, kérlek jelezd. :)

      Törlés
  2. Szia, köszönöm, hogy felraktad pdf formában is és nagyon imádtam! Tényleg hálásan köszönöm, mert máshol nem találtam. Esetleg a Higgy nekem és az Állj mellémet is feltudnád tenni kérlek? Válaszodat előre is köszönöm.😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, amint kész leszek az ajánlókkal és a linkeket is megszereztem ígérem felteszem. :)

      Törlés
  3. Sziaa, ezer hála, hogy feltetted pdf formában! :) Esetleg az Állj Mellémet is fel tudnád?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint meg lesz, és elkészül az ajánló hozom!

      Törlés
  4. Szia. Nem talàlom a pdf-et. Hol lehet megtalàlni?

    VálaszTörlés
  5. Szia, feltennéd a második részt is? Úgy látom, ez van fenn és a harmadik - a másodikat nem találom. Köszi előre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Fent van az a rész is.:) Itt a link: https://konyvmolykuckokonyvajanlo.blogspot.com/2022/06/leiner-laura-higgy-nekem-iskolak.html

      Törlés
    2. Nem tudok rálépni a linkre. Lehet nálam a hiba. Kérlek újra küldöd? Előre is köszi!

      Törlés
  6. Hello de nincs itt a link amivel le tudom tölteni

    VálaszTörlés
  7. Szia, valahol tudok a könyvben egy szöveget keresni? Előrre is köszi☺️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, bal oldalt a három pöttynél megtalálod a keresést.:)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész