Maros Edit: Hűvösvölgyi suli 3.rész

 – A részletekben rejlik a lényeg!

A könyv fülszövege: 

Szerelmes kamaszként belevágni a nyárba… kell ennél több? Úgy tűnik, igen. Ugyanis számos tényező bezavarhat az idillbe: például egy gyanús telefoncsörgés, vagy egy még gyanúsabb fotó a Facebookon. Vagy egy félre puszi. Vagy egy tévés tehetségkutató. Vagy egy váratlan külföldi kiküldetés. Kinek mi.
Az események sodrásában és a „mi az igazán fontos” eldöntésében a biztos kapaszkodót még mindig a barátnők jelentik, na és persze az ikertesó, aki ha kell, falaz, ha kell, vigasztal, ha pedig úgy adódik, akár a szigorú biztonsági őrrel is szembeszáll.
A HŰVÖSVÖLGYI SULI ikrei nem unatkoztak a nyáron. Miközben rájöttek, hogy a szerelem a „járás” fázisában is bonyolult dolog, olyasmikről is tapasztalatokat szereztek, mint például a show-biznisz, vagy az a fránya önbarnító.

Kritika/Könyvajánló: 

Nem régiben a könyvesboltban a kezembe közé akadt ez a kis csoda, így úgy gondoltam kicsit felidézem miről is szól ez a az egész. - Lassan ezt a sorozatot is folytatni szeretném, így már csak emiatt is kénytelen voltam a kezembe venni a Hűvösvölgyi suli harmadik részét, hiszen valami elképesztő, hogy milyen rég olvastam és hagytam fel vele. Aztán már csak úgy voltam vele, hogy ha már a kezembe került, tekintsük egy jelnek. ideje egy újabb HVS rövidke kis ajánlónak, és így persze az újraolvasás sem maradhatott el. 

Mivel ezer éve már, hogy az első két rész olvastam, volt bennem egy kis félsz amikor itthon ismét nekiláttam a harmadik résznek, de szerencsére erre a félelemre semmi szükség nem volt. 
Teljesen érthető volt minden, szinte egy különálló történetként is megállná a helyét annyira jól el van benne magyarázva az eddig történt események sokasága. 
Nagyon tetszett a történetben, hogy kicsit kiszakadunk a sulis időszakból, és betekintést nyerhetünk az ikrek egy nem semmi nyarába. 
Nagyin élveztem a könyv újraolvasását, volt benne minden ami kellett: szerelem, barátság, álmok és tervek, kalandok, gimi, és a kihagyhatatlan függővég. Az események csak úgy zajlottak a lányok körül, ahogy ennek nyáron rendje van, igaz, sokszor ömlesztve, néha pedig a kelleténél nagyobb és csavarosabb túlgondolásokkal, mint amire az embernek szüksége van. 
A két karakter pedig ennél eltérőbb már nem is lehetne egymástól. Az egyikük rendezett, a másikuk szétszórt, mégis minden ellentétet kiegyensúlyoz az a testvéri szeretet ami köztük van. Mellettük pedig még s mellékszereplők karakterei is fantasztikusak. 

Viszont a történet végét képtelen vagyok megbocsátani😀. Így minél hamarabb újra neki kell ugranom a sorozat folytatásához. (A nejegyzés 2021. Augusztus 28-n született, ugyanis idő hiányába muszáj hónapokkal előrébb megírni a bejegyzéseket, ezt pedig azért novemberben, mégse egy aktuális olvasmány😉.) 

Értékelés: 8/10

Idézetek a könyvből: 

Én ha ciki vagyok, szeretem sok ember előtt égetni magam.


A papírfecnik és a szerencsétlen élet összekapcsolása… csodálatos!


– Nyugi, kétszer nem lehet ugyanabba a kutyaszarba belelépni!


– Szia, Bence! Valami baj van?
– Szia, Dóri! Rég láttalak!
– Nórit viszont láttad tegnap, úgyhogy a látvány azért nem volt olyan rég.


– Te tényleg vízszerelőt hívtál, mert beakadt a WC-tartály?


Letöltés: 



A következő bejegyzés:  Leiner Laura: IOV 2/2: Higgy nekem 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész