Nathalie Somers - Titkok, hazugságok, vallomások! - Lányok regénye 1.

A titok olyan, mint a sav, csak mar, és az ember sose tudhatja, mikor hagyja abba.


A könyv fülszövege: 

Ez a nyár bizony rosszul végződik Lilynek, Maëlle-nek és Chiarának! A három barátnőt a szüleik büntetésből egy időre eltiltják a mobiltelefontól és az MSN-től, ráadásul kiderül, hogy ősztől nem ugyanabba az osztályba fognak járni. Ennek ellenére az új tanév és a gimnázium számos meglepetést tartogat számukra, kezdve azzal, hogy felbukkan a környezetükben a szép és titokzatos, ám nem mindenki számára rokonszenves Mélisande…

Humorral teli üde történet négy különböző karakterű francia tinilány mindennapjairól, örömeiről, gondjairól, vágyairól, titkairól.

Véleményem:
A mai poszt egy igen szerethető, átélhető regényről fog szólni. Ami ahogy már a címből is kideríthettétek Nathalie Sommers Lányok regényének az első része.
Már maga Nathalie stílusa is képes magával ragadni az olvasót, hisz egy karakteres írónőt ismerhetünk meg benne. Már a négy különböző tini lány személyiségéből ( és persze a többi karakteréből) kiderül milyen sok oldala van az írónőnek, és milyen karakteres az írása, és maguk a szereplők is. Természetesen én nem bánnám ha több könyvet olvashatnék az írónőtől. 
A könyv elejét kicsit lassúnak, vontatottnak találtam. De ez persze a későbbiekben mind változik, és egy érdekes történetbe csöppenünk. Nagyon érdekesnek tartottam, hogy a legtöbb könyvvel ellentétben, ami egy vagy két szereplő szemszögéből íródott, ez a négy lánymeglátásából készült.
A történet maga nagyon összetett, tökéletesen áttudja adni, hogy milyen is lehet maga a gimi és persze a ki nem felejtett tanár-diák viszony. Szerintem tökéleteden betudja mutatni, milyen is egy kamasz élete. Családi viszály, szerelem, barátság, veszekedés stb...minden ami a legtöbb tini életében előfordul. Egy vérbeli csajszink biztosan tökéletes, könnyed olvasmány lehet. 
Képtalálat a következőre: „4 girl best friends pic”
A négy francia főszereplőnk, mind mind nagy kedvencemmé váltak, még akkor is ha egy két lány tulajdonságait nem kicsit utáltam, és persze, voltak olyan jelenetek, ahol felképeltem volna egyet kettőt. Minda négy csaj külön külön életet él és különböző céljaik vannak, nem mellesleg a személyiségük sem hasonlít egy kicsit sem. Mégis legjobb barátok. Kedvenc szereplőmmé a csendes Lily vált, aki mindig csöndben ült, és elég bátortalan személyiségűnek ismertem meg a könyv elején. De ez persze csak félig vált igazzá, mert ha kellett ő is felszólalt, és kiállt a barátaiért. Ő volt a távolból kémlelő. A négyes fogatból akit leginkább nem kedveltem az Mélisande volt. Ő volt az az igazi pipiskedő liba. Szerintem elég sok dolgot túlreagált és sok mindenen felkapta a vizet. Ugyanakkor nem mondhatom hülyének, mert a fontos helyzetekben nagyon is vágott az esze. De ennek ellenére, még sem bírtam annyira, mint a többieket. A fiúk között nem tudok különbséget tenni, Az összes karakter nagy kedvencemmé vált, egytől egyig mindegyik srác személyessége magával ragadott.

Szóval, önmagában egy nagyszerű olvasmány, ha kedvet kaptál így suliidőben egy életszerű gimis regényhez, akkor olvasd el, persze nem mindenkinek nyeri majd el a tetszését, de vannak kifejezetten olyan részek, amik képesek magával ragadni az embert. 
Képtalálat a következőre: „lányok regénye 1 könyvajánló”
Borító 

Sajnos ehhez a könyvhöz sem találtam linket, csak beleolvasót (Amit lejjebb megtalálsz), így hát, ha valakinek megvan, akkor kérlek írj kommentben. Nagyon KÖSZI!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész