Jenny Han - Utóirat: Még mindig szeretlek - A fiúknak, akiket valaha szerettem folytatása

Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek képek”

– Nekem nem te vagy az első – feleli Peter. – De te vagy számomra a legkülönlegesebb, mert te vagy az a lány, akit szeretek, Lara Jean.

Tartalom: 

Lara Jean nem számított rá, hogy valóban beleszeret Peterbe. Ők ketten csak színleltek, aztán hirtelen ez már több lett egyszerű színjátéknál. Most Lara Jean minden eddiginél jobban összezavarodott. Amikor egy újabb fiú bukkan fel a múltjából, az iránta táplált érzelmei is visszatérnek. Szerethet egy lány egyszerre két fiút?
A New York Times bestseller, A fiúknak, akiket valaha szerettem elbűvölő és őszinte folytatásában a felejthetetlen Lara Jean szemén át láthatjuk az első szerelmet. A szerelem sosem egyszerű, de talán részben ezért is olyan elképesztő.

Vélemény: 

Emlékeztek még Jenny Han-ra? És A fiúknak, akiket valaha szerettem című könyvre? Igen? Hát ma elhoztam nektek a folytatását, ami nem más, mint az Utóirat: még mindig szeretlek
A könyv első része egy kellemes emlék volt számomra, így hát már alig vártam, hogy a kezembe vegyem a folytatását. És egy még mindig biztos: Jenny írása még mindig képes nyomot hagyni az emberben. Imádom ezt a nőt! A mondanivalóját, a fogalmazását, a cukiságot ami a könyvben van, egyszerűen imádom. 



Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek képek”Pacsi az írónőnk azért, mert nem teketóriázik, és a történet ott folytatódik, ahol az első rész abba maradt. A könyv elejét mégis egy kicsit unalmasnak éreztem, néhol csak a szemöldökömet ráncoltam, máshol majd elaludtam. 


Remélem senki nem sértődik meg ezen, de Lara Jean tényleg az a nagyon lányos lány. Azt hittem kidobom a telefont (a legtöbb könyvemet telefonon olvasom), amikor sorokon keresztül arról ír az írónő, hogy Lara Jean honnan tudjam már milyen rúzst tettfel, utána rákent még egy fajta rúzst, majd még egy kis szájfényt is, és honnan tudjam milyen színű lett az ajka. Vagy éppen amikor receptekről, vagy ruhákról beszélt. Lehet ez a letöbb nőnek érdekes, és izgalmas, de én sajnos nem ide tartozom. Nekem marad a jó öreg szempillaspirál és szájfény kombó. Éljen a természetes szépség meg minden....

Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek képek”
Továbbra is nagyon tetszett ahogy a történet bemutatja a családot, a barátokat, és a múltat, ami nagy hatással van a jövőre. A Song lányok közötti kötődés még mindig elképesztő, és felettébb tetszett az összetartásuk is, hogy "apu végre randizzon már valakivel". Érdekes volt, ahogyan a koreai múlt is szóba került a nagyis jeleneteknek köszönhetően, és persze nem csak érdekes volt, hanem tanító jellegű is, hisz nagyon sok mindent meglehetett tudni a koreai hagyományokról. 
Lara Jean még mindig a múlton rágódik, még mindig a régi barátait elemezgeti. Elhanyagolhatná ezt a szokást a saját érdekében. Mégis eléggé kell figyelni ezekre a jelenetekre, hiszen ezek nélkül nem nagyon érthetjük a jelent. 


Kitty számomra egy eléggé eloszló karakter. Sose bírnék elviselni egy olyan húgot, mint Kitty, felettébb idegesítőnek találom.Viszont amit Lara Jeanből kivált, az elképesztő. A lány felettébb sok mindent metesz Kittyért, nem csak jó testvér, de az anyukája helyét is be akarja tölteni. 


Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek képek”A Lara Jean - Peter száll felettébb jól meg lett oldva a könyvben, viszont a fiú elég hamar eljut arra a pontra az olvasó fejében, hogy húzzon már a picsába Lara Jean mellől. Egyszerűen számomra (és szerintem számotokra is) felettébb idegesítő, hogyha valaki az exével barátkozik, és neki segít, mindenzt úgy, hogy tudja mennyire fáj a barátnőjének. Ez elég nagy jellemhibára vall. Már inkább nem is szurkolok neki...

Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek képek”Megjelent még egy álom pasi a könyvben, John Ambrose személyében. Ő is a címzettek között volt, és most végre megkapta a választ. Már ahogy betoppant a könyvben, azóta imádom a srácot. Jobban, mint anno Josht. (Bocsi Josh.) John egy igazi úriember, vicces, kedves, törődő, és odafigyel Lara Jean érzéseire. Örülnék, hogha egyszer a jófiúk kapnák meg a lányt. 


Josh-val kapcsolatban pedig még annyi, hogy nagyon tetszett ahogyan az írónő kezelte a srácot. Az elején meglepett a döntés, de végtére is így volt helyes a döntés. És végezetül óriási mosoly azért, mert Margo több szerepet kapott a könyvben, mint az előzőben. 



Összességében ez a kötet is szerethető és cuki volt, mint az előző. Boldogan olvastam, jól szórakoztam rajta, és kíváncsi leszek milyen lesz a harmadik rész, és nem utolsó sorban a film. 


Képtalálat a következőre: „utóirat még mindig szeretlek”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész