J. L. Armentrout: Shadows - Árnyak - Luxen 0,5. rész

De ettől még pont annyira ideges volt, mint a hosszú farkú macska egy hintaszékekkel teli szobában.

A könyv tartalma: 

Dawson Black mindenre számított, csak Bethany Williamsre nem. Egy luxen, vagyis egy földre szállt idegen számára a földi lányok, nos…, érdekesek. De mivel a luxeneknek titokban kell tartaniuk valódi kilétüket, őrültség lenne beleszeretni az egyikbe.
Veszedelmes. Kísértő. Tilos..
Bethany nem tagadhatja le a közte és Dawson közt azonnal létrejött kapcsolatot. És bár nincs szüksége a szerelem bonyodalmaira, mégsem tud távol maradni tőle. Valahányszor összenéznek, Bethany beleszédül.
Elbűvölte. Vonzza. Szereti.
Dawson titka megváltoztatja Bethany életét… és veszélybe is sodorja a lányt. De még Dawson sem tehet kockára mindent egyetlen emberlányért. A sors azonban elkerülhetetlen… akárcsak a szerelem.

Véleményem: 

Könyvoldal - Jennifer L. ArmentroutBiztosan nagyon sokan hallottatok már a híres Luxen sorozatról, nagyon nagyon sok idő után végre én is neki veselkedtem, de sajnos, vagy nem sajnos én ezzel a kiegészítő kötettel kezdtem, mert úgy gondoltam, ha már 0,5. rész, akkor kezdjünk ezzel. Bevallom néhol bántam, hogy ezzel a könyvvel kezdtem, de így is tökéletes olvasmánynak bizonyult a karantén alatt - még ha egy két dolgot nem is fogtam fel teljesen, de kilogikáztam. Tényleg, egy jó tanács amit érdemes szerintem megfogadni: Először olvassátok az első öt részt, és csak utána fogjatok hozzá a kiegészítő történetekhez. És ha már a Luxen miatt vagy itt, és nincs annyi időd, hogy a bejegyzésemet olvasgasd, szerintem lépj is ki, mert arról a könyvsorozatról NEM tudok mit írni, csak erről a kiegészítő kötetről. 

Ez a kiegészítő történet - ahogy olvastam más ajánlókban -, a Luxen sorozatban szerepelt Daemon testvérének . Dawsonnak -, és annak barátnőjének történetét meséli el, az első pillanattól a kibontakozásig. 

Az írónő az E/3-as történetmesélés mellett döntött, ami nekem úgy hiányzott, mint recés cipőtalppal szarba lépni. Ne kövezzenek meg azok az olvasók akik ezt a történetmesélési formát részesítik előnyben, de én megmondom az őszintét sokkal inkább E/1 rajongó vagyok. Viszont, meg kell hogy mondjam, így is nagyon kellemes volt az olvasás, és még hiteles is. 


Már a könyv elején sejtettem, hogy Dawson és Bethany szerelme egy varázslatos kapcsolat lesz, de ahogy haladtak előre az események, még inkább csak az jött le, hogy milyen csodálatos ez a földönkívüli - ember kapcsolat. Jó volt látni, és olvasni, hogy milyen hamar egymásra hangolódtak, a szerelmük és a cukiságuk pedig üvöltött minden lapról. A történetvezetés pedig parádésan sikerült. Viszont a cselekmény egy percre sem ült le, így nem volt olyan pillanat, amibe unatkozni tudtam volna. 


Csupán két dolgot sajnálok a könyvvel kapcsolatban: Az egyik, hogy miért ilyen rövid? Szívesen olvastam volna még erről a párosról. A másik pedig, hogy hol a folytatás? - ugyanis, utána olvastam, és számomra kiderült, hogy a Luxen valódi első része, már Daemon szemszögéből íródott, és az ő történetet meséli. Bármennyire is fájdalmas lenne az olvasása, de én szívesen olvasnék még erről a történetről. 


Sajnálom, hogy ez csak ilyen rövidke ajánló lett, de a következő Luxen résszel majd igyekszem ezt bepótolni!

Idézetek a könyvből: 


— Nem egy ikertestvérem van. Hárman vagyunk.

Bethany szeme elkerekedett.

— Szent szar! Három van belőled?
— A harmadik lány. — Dawson olyan közel volt, hogy a válluk össze-összeért. — Vagyis ő inkább egy velünk egy időben született testvér. És sokkal szebb nálunk.

Ez a gyenge ellenfélutánzat megjátssza, hogy a Village People tagja.



Nem tudatlanságról van szó vetett ellen Daemon, kinézve az ablakon.Túl büszkék ahhoz, hogy számításba vegyék: esetleg nem tudnak rólunk mindent. Nekünk addig jó, amíg az emberek elhiszik, hogy ők a bolygó legokosabb és legerősebb lényei.


Az elméje emberi része kikapcsolt. Felemelte Bethanyt, és magához szorította, körbefonta kékesfehér fényével.


Erre talán azelőtt kellett volna gondolnod, mielőtt villanykörtét dugtál volna a seggébe!



Jennifer L. Armentrout: Shadows - Árnyak (Luxen 0.5)
Ui.: Ha van valamilyen könyv, amiről szívesen olvasnátok a véleményem, írjátok meg!


Megjegyzések

  1. Egyszerűen imádnivaló a Luxen sorozat, csak kár hogy vége :(((
    De annyira nem baj, mivel mondhatni folytatódik Originek sorozatként, szóval tovább élvezhejük ezt a kis történetet, csak más szemszögből :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész