Erin Watt: Megtört herceg - A Royal család 2. rész

A legjobb, amit tehetsz, hogy meghúzod magad és túléled.

A könyv tartalma: 

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Kikötőben vívott ökölharctól kezdve az iskolai bunyóig: életek omlanak össze a csillogó-villogó palotában, miközben egy srác próbálja menteni a bőrét.
Broken Prince by Erin WattReed Royalnak mindene megvan: vonzó külső, befolyásos család, sok pénz. Az elit gimiben sorban állnak a lányok, hogy vele lehessenek. Ő viszont magasról tesz mindenkire, mert csak a családja érdekli – amíg Ella Harper be nem sétál az életébe.
Izzó gyűlölettel indul a kapcsolatuk, mert azt akarja, hogy az apja új nevelt lánya szenvedjen. De aztán minden átfordul valami egész másba. Közel akarja tudni magához Ellát. Biztonságban. Egy ostoba hiba miatt azonban Ella elmenekül a karjaiból, így káosz köszönt a Royal-palotára. Reed azon kapja magát, hogy összeomlik az egész világa.
Ella már nem kíváncsi rá. Azt mondja, hogy csak tönkretennék egymást.
Talán igaza van.


Ajánló: 

Egy biztos ebben az egész kalamajkában (ugyanis pár perccel ezelőtt végeztem a könyvvel), ez pedig az, hogy a második rész hű maradt az elsőhöz, és ugyanolyan szórakoztató volt, mint a kezdő rész. Ez az egész pedig mostanra irtózatosan jól működik, ugyanis nagyon megszerettem a karaktereket, és magát a történet is - különösen - , mert hát valljuk be, a második részre kiéleződtek a szituációk, és emiatt még inkább átjön az embernek, hogy milyen zseniális is ez az egész. 
Paper Princess & Broken Prince by Erin Watt.

A történet ugyanott folytatódik, ahol az első részben abbamaradt, mégis egy kis csavarral, ugyanis Ella szemszögei mellett most már Reedé is felbukkannak. Kiderülnek titkok, és nem meglepetés vagy spoiler, Ella végül visszatér a Royal családba, de Reednek rengeteget kell kaparnia ahhoz, hogy a lány megbocsátson neki. Eközben természetesen megy a kavarás, és az első rész utált karaktereit sem kell félteni: Brooke és Daniel is visszatérnek a színre. 

De térjünk vissza a könyvvel való kapcsolatom legelejére....


Még mielőtt elkezdtem olvasni a Megtört herceget rengeteg kérdés kavargott a fejemben az előző résszel kapcsolatban. Nos, nagy szerencsém volt, ugyanis olvasás közben a legtöbb kérdésemre megkaptam a választ. Közben pedig rengeteg titok kiderült, nem csak a jelenből, hanem a múltból is feljöttek sérelmek. 
Az egyik gyomrost a Gideon és Savannah száltól kaptam, mert egyszerűen annyira jól lett kitalálva ez az egész, hogy az már fájdalmas. 

broken prince by erin wattAhogy az előbb már olvashattátok, a kötetben már jelen van Reed szemszöge is, aminek bevallom az elején nem igazán örültem, ugyanis féltem - sőt rettegtem tőle -, hogy akkor most tuti el lesz rontva a kötet Reed perverz szemszögeitől. De hál Istennek nem így alakult. Jó, azért előkerült a nyálas pasi szemszög, de szerintem ANNYIRA nem volt vészes. Mégis a könyv végén hatalmas örömöt okozott, hogy ezt az egészet beletett az író, mivel a legtöbb érdekesség és titok a Reed szemszögek alatt került napvilágra. És árnyaltabban az is elő került, hogy Reed és Easton között milyen szoros kapcsolat is áll. Ugyanez az édesapjával is megtörtént, de külön jó volt megismerni a barátait is - Wade nálam egyértelműen megérdemelne egy kiegészítő kötetet.
De azért Ella szemszögéből szívesebben nézelődök a Royal birtokon. 



Review: Broken Prince by Erin WattAmit még különösen szerettem ebben a kötetben, hogy előtérbe kerültek a mellékszereplők. Csak, hogy példát említsek erre, most sokkal többet kaptunk Callumból, a fiúk apjából. Üdítő volt látni az apát akció közben, és azt is, hogy mennyire okos és rafinált is ez a pasas, de fény derült arra is, mennyire szereti a családját. 
Külön említést kell még tenni Valra, Ella barátnőjére, mert ő is egy üdítő karakter, és nem csak a fantasztikus beszólásai miatt. 
De amiket különösen imádtam, és vittek mindent, azok a Jordan vs Ella jelenetek voltak. 


Reed és Ella kapcsolata még gyönyörűbben volt ebben a kötetben ábrázolva, mint az előzőben. És nem utolsó sorban az is tetszett, hogy Ella párhuzamba állítja az ő kapcsolatát azzal, amit az anyjánál látott. Mert az anyja folyton csak elhitte az aktuális pasijainak, hogy nem csalják meg, megváltoznak, Ella pedig csak meghozott egy döntést, elhatározta, hogy ő igenis, okosabb lesz az anyjánál. 


Most pedig a felnőttkor küszöbén áll, iszonyúan szerelmes, és döntést kell hoznia. Vajon hisz Reednek? Vagy inkább taszítsa el magától, és tanuljon az anyja hibáiból? Az egész folyamat gyönyörűen le ment Ellában, emiatt pedig az összes közös jelenete a fiúval, ütött. Mert romantikus, szexi, szomorú és keserédes is akadt bőven, de mindig ott voltak ezek a kérdések. 



Broken Prince/Erin Watt #SmokinHotBookBlogÉs hát, ha az előző rész nagyot ütött volna, akkor garantálom, hogy ez vagy tízszer akkorát fog. Hatalmasat ütött ez a függővég! Tulajdonképpen kettővel is, de gyanítom hogy ezek valahogyan még összefüggésre akadnak. 



Összességében pedig     a Royal család egyszerűen imádni való, pláne most, hogy ebben a részben így átadták a köztük lévő szeretetet és köteléket. Tele van izgalmas, elgondolkodtató, és pofátlanul szexi jelenetekkel, közben pedig a cselekmény egy percre se áll meg, és magához láncolja az olvasót. 

Értékelés:  9.5/10 


Idézetek a könyvből: 


– Ébreszd fel Reedet, és hozd magaddal!
Ciki. Gyorsan felhúzom a farmeremet, és felkapok egy kardigánt a komód fiókjából. Reed ráérősen készülődik.
– Nem lesz semmi baj, bébi. Még mindig szűz vagy. Majd megmondom apának.
Odaugrok, és a szájára tapasztom a kezemet.
– Jaj, istenem! Dehogy mondod. Nem beszélünk erről Callumnak. Soha.


– Hogy van Reed Royal? – kérdezem már századjára.
Broken Prince by Erin WattA növér elsiet mellettem, mintha meg se hallaná. Legszívesebben rákiabálnék, hogy „tudom, hogy hallod, te ribanc”, de szerintem azzal nem érdemelném ki a várt választ.


– Min vigyorogsz? – kérdezi Wade Easttől.
– A pizsamanapon.
– Kurvára az a kedvenc napom.
Wade belecsap Easton tenyerébe.
– Emlékszem Ashley M.-re? – mondja az öcsém. – Rajta volt az a rózsaszín…
-Babydoll – fejezi be helyette Wade. – Emlékszem. Utána egy hónapig felállt a farkam, valahányszor rózsaszínt láttam. Te mit veszel fel? – kérdezi Ellához fordulva.
– Földig érő bundát és nagyibugyit – feleli bosszankodva. – És ti? Gondolom, ti bokszerben fogtok rohangálni, fiúk.


– Mostantól kénytelen vagy magadtól elhagyni a bugyidat tesiórán – szorítja meg a kezemet Val.
– Ki mondta, hogy egyáltalán hordok bugyit? – nyújtom ki a nyelvemet.
– Kérlek, mondd, hogy csókolózni fogtok! – vág közbe Easton. Ránézünk és vigyorgunk.
– Ha megtennénk, akkor sem a te kedvedért – válaszolom.


Ella nem válaszol. Helyette villámgyorsan kinyújtja a karját,
megragadja Jordant a hajánál fogva, és nekivágja a szekrénynek.
A telefon elrepül. Pasztellék meghátrálnak. Gastonburg befordul
a sarkon Jordan kiabálására, de rávicsorgok, mire eltűnik.
Gyáva nyúl.
Ella még nem végzett. Belekönyököl Jordan orrába. Reccs!
Spriccel a vér.
– Bakker, ez fájhatott – rezzen össze Easton.
– Az tuti.



Letöltés: 

Könyv: Megtört herceg (Erin Watt)

Megjegyzések

  1. Szia ez a link nem működik, kérlek tudnál tenni valamit annak érdekében, hogy letölthessem a könyvet? Esetleg átküldheted emailen is: mateemoke04@gmail.com.
    Előre is köszönöm a segítséged! ❤

    VálaszTörlés
  2. Szia, én sem tudom letölteni
    Esetleg el tudod küldeni emailbe?😊
    n.lena0555@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia, én sem tudom letölteni
    Esetleg eltudnád küldeni emailre?😊
    n.lena0555@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Szia. Én sem tudom letölteni. Esetleg meg kaphatnám e-mailben?
    joci9237@gmail.com
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
  5. Sziasztok! Nekem is küldje el valaki légyszi emailben
    brebus05@gmail.com
    előre is köszönöm

    VálaszTörlés
  6. sziasztok, valaki nekem is el tudná küldeni? nikci98@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem a 2. részt??
    krisztina.elek07@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Sziasztok!
    Valaki el tudná küldeni nekem is a 2.részt?
    hegoczkizita@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  9. Sziasztok el tudna nekem küldeni valaki ezt a részt. Köszönöm.
    bibcsok88@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Sziasztok! Valaki el tudná nekem küldeni ezt a részt? Nagyon köszönöm. Barathbrigi94@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Sziasztok!
    Nekem sem sikerül letölteni. Valaki el tudná nekem is küldeni? sopigreti@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziasztok! Valaki eltudná küldeni nekem a 2. részt??
    tokoseniko12@gmail.com

    VálaszTörlés
  13. Sziasztok! Nekem is valaki eltudná küldeni kérlek e-mailben?Sajnos én sem tudom letölteni.😔

    VálaszTörlés
  14. Sziasztok, én sem tudom letölteni. Valaki el tudná küldeni nekem is e-mailba?
    jakab.zso78@gmail.com
    Előre is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  15. Sziasztok. Énsem tudom le tölteni. Valaki el küldené esetleg? Köszönöm 🙂
    barnavivi1996@freemail.hu
    vivienbarna69@gmail.com

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész