Kelly Oram: Sz, mint szűz

Képtalálat a következőre: „sz mint szűz képek”Azért tetszik annyira a „V mint vigyázz a szüzességedre!"-kampányod, mert nem a szexről szól, hanem arról, hogy mi döntsünk a saját életünkről.

A könyv tartalma: 

Szűznek lenni szívás. Valerie-t eddig is sokan hülyének nézték, amiért a házasságig várni akar a szexszel, az viszont már nagyon gáz, hogy emiatt a pasija szakít vele, Val nyilvános kiborulása pedig felkerül a YouTube-ra. De a lány kitart az elvei mellett, és ha már úgyis milliók röhögnek rajta, elindítja a „V mint vigyázz a szüzességedre!”-kampányt, ami pillanatok alatt országos méretűre nő. A szívdöglesztő rocksztár, Kyle Hamilton is hall Valerie fogadalmáról, és mindent elkövet, hogy a lány khm… meggondolja magát. Ellenállni „Az év legszexibb pasijá"-nak, amikor hódító üzemmódba kapcsol? Sok sikert, Szűz Val!

Véleményem a könyvről: 

Ismét csak egy LOL könyv, és be kell vallanom elég sok mindent megmozgatott bennem ez a könyv. De mire is számítottam már megint Kelly Oram könyvétől, hogy ha nem ennyi érzelemre? Ő az az írónő akinek a nevére egyből felkapom a fejem, mert annyi pozitív érzelmet képes kiváltani az emberből. És az sem utolsó, hogy minden könyvéből tanul valamit az ember, vegyük alapul a Cinder és Ellát, vagy a Csókelvonót. 


Képtalálat a következőre: „sz mint szűz képek”Az előző két könyv, amit említettem, más-más témával foglalkozik, és más komolyságokat is rejt, így hát ettől a könyvtől bevallom kicsit tartottam, hisz nem tudtam mivel is szolgál.


Először is szerintem a könyv fantasztikus témát dolgoz fel, és úgy érzem, sok sok tininek el kéne olvasnia. Viszont elég hihetetlen is mit a főszereplő csinál, én legalább is úgy gondolom, nincs olyan aki a házasságig várna a szexel. Sőt (nem rosszból, tényleg semmi rossz szándék nincs bennem), valaki, már tizenhárom évesen nem szűz, és tizennégy évesen gyereket nevel. Sajnos ismerek ilyen embert, és ez engem teljes mértékben elszomorít. Lehet, hogyha a régebbi időkben játszódna, akkor hihető lenne, de így, a 21.században már kevésbé. 


Viszont a mondanivalója teljesen tiszta, és a végletekig átjött. Elszomorító tény az is, hogy sok olyan lány van, aki nem vár a kapcsolatban 1-2 hónapot, hogy mégis milyen  pasijával, hanem egyből belecsapnak a szexbe, mert vagy a pasija unszolja, vagy pedig cikizik, hogy még x korban szűz. És még sok olyan lány is van, aki azt mondja (szintén félelemből, és gyávaságból), hogy volt már fiúval, és ennek semmi valóság alapja nincs. 


Főszereplőnk, Valerie, egy tizennyolc éves lány, aki addig szeretne várni a szexel amíg össze nem házasodik valakivel. Ezzel nincsen semmi baj, hiszen mindenki úgy éli az életét ahogyan akarja. Az elindított kampánya is jó, hiszen ha úgy vesszük egyszerűen csak az a célja, hogy ne meggondolatlanul cselekedjünk, hiszen ahogy Val állítja, a szüzesség elvesztése egy sors fordító pillanat, és nem mindegy hogyan és kivel történik. Én még azt is megértettem Val szempontjából, amikor összeveszett a legjobb barátnőjével, mert az nem árulta el neki, hogy lefeküdt a szerelmével. Úgy gondolom, hogy ha már nagyon nagyon régóta barátok az emberek, és felesketik a másikat arra, hogy elmesélje, és engedélyt kérjen a másiktól, hogyha valami fiúval van, hogy ezt a másik fél is tiszteletbe tartsa, és kölcsönös legyen a cselekedet. Carla számomra ezért, egy elég megosztó szereplő lett. 


Képtalálat a következőre: „sz mint szűz képek”
Kyle tipikus rocksztár alkat és stílusú pasi. El sem tudja képzelni, hogy egy nő nemet mondjon neki a szexre. Egyszóval: egoista. 
Bevallom a könyv elején, amikor elkezdte fűzni Valeriet, akkor úgy éreztem tényleg csak a szexre kell neki, hogy bebizonyítsa eltudja csábítani annyira, hogy még a szüzességét is nekiadja. De ahogy haladtam az olvasásban egyre jobban éreztem valóságosnak ezt a vonzalmat. 
Mást nem is nagyon tudok hozzáfűzni Kylehoz, mindenki tapasztalja ki saját maga, első kézből a srác vonzalmát és szexiségét. Még annyi a fiúról, hogy hát ő is felkerült a kedvenc férfi karakterek közé....

Képtalálat a következőre: „sz mint szűz képek”

Val többi barátjáról nem igazán van véleményem, mindenkit imádtam. Még talán a ragaszkódó és görény nem kedves Olíviát is. Robbin és Steph az egyik kedvenc lányszereplőim közé sorolhatóak, pedig mindkettő külön egyéniség. Robbin a kocka szűz, Steph pedig a menő szűz, akit mindenki szeret. 


Összességében számomra nagyon tanulságos volt a könyv, és hát nem meglepetés az sem, hogy imádtam.! Én is csak Valt tudom ismételni ,és mindenki gondolja át, hogy kinek és mikor adja oda. Ne feledjétek: Nem Mindenki Csinálja!
Kíváncsian várom milyen lesz az A, mint aszkéta! 
Képtalálat a következőre: „sz mint szűz”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész