Leiner Laura: Egyszer - Bexi sorozat 6.rész - rendhagyó könyvajánló

– Mit csinálsz, te gyerek? – kérdezte ököllel megdörzsölve a szemét, mire a fejemet rázva a mellkasába fúrtam a fejem, és semmi mást nem tudtam mondani, csak annyit, hogy köszönöm. Az egészet.

A könyv fülszövege:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz. 

Bexi kezd besokallni a popszakmától. A lehetőség, hogy folytathatja tanulmányait, ráadásul olyasmivel foglalkozhat, amit igazán szeret, miközben megmaradnak neki a barátai, Aszádék, Antiék, Körte és persze a legfontosabb, Nagy Márk… túl szép, hogy igaz legyen.
Azután az őrült hét után a balatoni nyaralóban minden megváltozott, Bexi és Nagy Márk kézen fogva léptek be, hogy együtt nézzenek szembe a kiadó tulajdonosával, de nem biztos, hogy a kapcsolatuk kibírja mindazt, ami rájuk vár.

 
Összefoglaló az utolsó részről:

Na ilyen lezárás kéne minden sorozatnak! 
Egyszerűen hihetetlen! 
Mondjuk az elején nagy volt a késztetés, hogy kidobjam a könyvet az ablakon. Egyszerűen nem értettem, hogy ez miért kellett?? Miért kellet egy ilyen indítás?? Az eddigi könyvek után egy jó kis pofán verés lapáttal. 
Aztán jöttek a további oldalak... és egyszer csak a végén találtam magam. 


Ez a könyv tényleg egy tökéletes lezárás volt a sorozatnak. Teljesen más volt a hangulata, mint az eddigi részeknek,  a vége pedig olyan volt, mintha az egész sorozatot összekeverték volna valami csodálatos befejezéssé, és mégis valami újat kaptunk. Egyszerre volt gyönyörű és fájdalmas. 
Valahogy ezt a részt nem lehet egyszerre említeni a többivel, mintha egy külön álló kötet lenne. A hangulata teljesen más volt, mint az eddigieknek, és talán sokkal jobban el is ragadott. De mégis Bexi! 

Ez az egész most olyan, mintha az előző öt könyv lenne a történet, ez pedig a videó, amit egy szülinapon lejátszanak, egy videó, amely tele van emlékekkel és érzésekkel. Ez volt az, ami összefoglalja az egészet, ami után garantáltan nem marad senkinek száraz a szeme. 

Aztán ha ez mind nem lenne elég, ott a végének is a vége. Arra pedig már tényleg nincsenek szavak. Az utolsó mondatot könnyek közt, nem is tudom hányszor olvastam újra, hogy felfogjam. Egyszerre sírtam és nevettem, boldog voltam és szomorú. A búcsú és minden más ott lebegett a szemem előtt. 

És már vége is a Bexinek... Nincs több Nagy Márk... Nincs több Aszád... és azt kell, hogy mondjam ez így jó, ez így van rendjén. Mint már mondtam, ennél jobban nem is lehetett volna lezárni. 

Összegzés: 10/10
Imádtam a szereplőket, a történetet, a hangulatot, a stílust, a humort, és külön Nagy Márkot, mert hát, nem is tudom. Ő Nagy Márk! 

Ebben az ajánlóban most nem is emelek kis mást, pedig igazán lenne mit, de inkább azt mondom, hogy olvassátok el ti magatok, és érezzétek át Ti! 

#márker 

Idézetek a könyvből: 

– Kis tubicáim, ha kiromantikáztátok magatokat, és Nagy Márk minden szögből lefotózta a karintiai táj előtt napfényben pompázó felsőtestét, akkor talán tegyétek be a seggeteket a kocsiba, és induljatok hazafelé! 


– Na,erre van pénzem. Elemnek örülnének? – emelt fel egy csomag ceruzaelemet.
– Biztos, mert sokszor kimerültek – nevetett fel Evelin.


A Márker shop legnagyszerűbb termékei: matrica album, párnahuzat, törülköző, bögre, női pizsama és életnagyságú kartonbábu.


Akkor is szerettelek, amikor utáltalak.


– Te érted, hogy mi folyik itt? – kérdezte anyu Györgytől.
– Te akartál átlagos tinit a popsztár helyett. Na, az pont ilyen – felelte szórakozottan.


Letöltés: 


Könyvek Világa: Leiner Laura - Egyszer (Bexi sorozat 6.)


A következő bejegyzés:  Jenny Han: Örökkön örökké Lara Jean - A fiúknak, akiket valaha szerettem 3.rész 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész