Elle Kennedy - Sarina Bowen: Jófiú - PNC 1.rész

Jön a tél, amit kábé annyira várok, mint Starkék északon.

A könyv fülszövege: 


Ha ​eddig nem voltál jéghokirajongó, mostantól az leszel.

Jess Canning életének legnagyobb kihívása, hogy megszervezze az öccse, Jamie és hokisztár párja, Wes esküvőjét, ahol a legmenőbb hokijátékosok is ott vannak a vendéglistán. Mivel eleve ő a család fekete báránya, nem vallhat kudarcot. És senki – de tényleg senki! – nem szerezhet tudomást az óriási hibáról, amit tavasszal, egy gyenge pillanatában követett el a vőlegény tanújával. Helytelen dolog volt, aminek nem lesz ismétlése. Kizárt. Még akkor sem, ha a világ legszexibb pasijáról van szó.

Blake Riley a sors személyes ajándékának érzi az esküvőt. Jess és ő is tanúk? Kezdődjön a játék! És akkor mi van, ha némi (na jó, nagy) ellenállásba ütközik? Csak meg kell győznie a makacs szőkét, hogy igazából jófiú, rossz hírnévvel. Szerencsére minden profi hokijátékos tudja, hogy erőfeszítést kell tennie, ha gólt akar lőni.

Jessnek viszont égetőbb problémája is akad annál, mintsem hogy pásztorórákra gondoljon egy nagyra nőtt kisfiúval. Vajon időben elkezdődik a szertartás – még akkor is, ha valaki leitatta a nagymamát? Való egyáltalán csillám egy esküvőre? És mennyire helyénvaló kinyírni a vőlegény tanúját?

Vigyázat, véletlen tea- vagy kávéfélrenyelést okozhat! Ne olvasd nyilvános helyen, ahol nem illik hangosan nevetni! Szexi, de vicces hokijátékosokat tartalmaz, kiskutya-ölelgetéssel és egy pikáns fehérneművel.

Hagyd, hogy magával ragadjon!

Ajánló/Kritika: 


Mint ahogy már tudjátok, nagyon szeretem Elle Kennedy könyveit, így amikor megtudtam még tavaly, hogy magyarul is érkezik az újabb könyve, megfogadtam, hogy mindenképp el fogom olvasni. És ami késik nem múlik. 
Kicsit sajnálom egyébként, hogy nem olvastam még a szerzőpáros Him sorozatát, mert akkor már ismertem volna a főszereplőket, de egyébként ez semmilyen problémát nem okozott szerintem olvasás közben, teljesen önállóan is megállta a helyét. 

A történet egyik fő témája a pályaválasztás, ami itt egy elég komoly dolognak bizonyult, bár ezt én is alá tudom írni, hiszen én is megtapasztaltam és a környezetemben is látom. Rengetegen vannak akik elsőre -, de lehet még másodjára se - tudják eldönteni, mi akar lenni. De természetesen nem lehet ezt kudarcként kezelni, mert lehet próbálkozni, és, hogy ezt így megmutatta az írónő nekem külön tetszett. Az pedig, hogy a végére kikerekedett a történetből egy hivatástudat, és sikerélmény csak még többet dobott a témán. Az pedig, hogy Jess az egész történet alatt így kiállt magáért és nem hagyta csak úgy sodródni magát csak még nagyobbat dobott számomra a történeten.
Blake karaktere viszont nálam már elég kétesélyessé vált. Sajnos nem vált kedvenc férfi könyvkarakterré, mert nem egy olyan jelenet akadt a könyvben amikor soknak éreztem és volt, hogy idegesített is a nyomulása, másrészről viszont bírtam, hogy ennyire optimista hozzáállását a dolgokhoz, és a története is meghatott, amiért az exe miatt ennyi ideig titkolózott a családja előtt. 

Attól függetlenül viszont, hogy a két karakter ennyire különböző, meg van köztük a kémia, és miután nagy nehezen kialakult a kapcsolatuk, sokkal gördülékenyebbé vált a történet. 
És hát végül a regény címe is beigazolódott. 

Amit viszont sajnáltam, az az, hogy a borítón szereplő kutyus szinte egyáltalán nem szerepelt a történetben, és már vártam a kutyás részeket. 

Értékelés: 8/10
Összességében egy elég szórakoztató könyvről van szó, bírtam a szerzők stílusát, azt, hogy komoly témák is felmerültek a könyvben, de Blake karaktere kicsit rontott az élményemen. 

Idézetek a könyvből: 


Jamie-nek és Wesnek annyira szuper lesz a közös élete! Még soha nem láttam két ennyire összeillő embert. Még Tammy és a férje – akik undorítóan szerelmesek egymásba – között sem látszik az a fajta mély és szoros kötelék, ami az öcsémnek van meg Wesszel.


Mindig is úgy gondoltam, hogy egy mély érzésű művészlélek mellett fogok kikötni, mégis egy vidám, góliátméretű hokijátékos miatt vigyorgok úgy, mint egy idióta, valahányszor egy helyiségben vagyunk.
Ki hitte volna?


Nincs szexibb a Blake Riley Nagy Falnál. Olyan érzés, hogy függőséget okoz.


– Te vagy a legmenőbb csaj, akit ismerek – mosolyog rám csillogó szemmel.
Ettől a mosolytól megdobban a szívem. Pedig nem kellene. Ez őrület.


– A tesóid? – ismétli bambán.
– Aha. Mind a hárman.
– Brenna, Beth, Britt… és Blake. A szüleid a B betűig nézték a Szezám utcát, és nem tudták, hogy több betű is van az ábécében?
– Ez jó volt – húzódik félmosolyra a szám. – Majd szólj, hogy süssem el anyának, amikor legközelebb találkozom vele.

Letöltés:



A következő bejegyzés: Agatha Christie: Gyilkosság az Orient expresszen 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész