Elle Kennedy: A baklövés - Off-Campus 2.rész

– Elárulnád, miért nem esel nekem végre?

A könyv fülszövege: 


A ​srác nem csak a pályán szeret játszani…
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát…

A srác nem csak a pályán szeret játszani…
Az egyetemista John Logan bármelyik lányt megkaphatja. A hokicsapat sztárjaként az élete csupa buli és csajozás, ám lefegyverző mosolya és laza stílusa valójában csak álca, amivel a diploma után rá váró évek miatti keserűségét leplezi. Szexi kalandja az elsőéves Grace Iversszel egy időre feledteti vele a gondokat, de egy meggondolatlan lépés miatt elveszíti a lányt, és utána kemény erőfeszítéseket kell tennie, hogy bebizonyítsa, megérdemel egy második esélyt.
De ezúttal kemény ellenféllel találja szemben magát…
A rosszul sikerült első év után Grace immár idősebben és érettebben tér vissza a Briar Egyetemre. Úgy érzi, végre sikerült elfelejtenie a nagyképű hokist, akinek majdnem odaadta a szüzességét. Már nem az a szende, csendes kislány, akit Logan annak idején megismert. Ha a srác azt hiszi, hogy ő is engedelmesen hanyatt vágódik neki, mint a többi csaj, hát nagyon téved. Ha vissza akarja kapni, küzdjön meg érte! Ezúttal Grace veszi kezébe az irányítást… és nem lesz szívbajos.

Az egyik legnépszerűbb New Adult-sorozat újabb szenvedélytől izzó része. Vesd bele magad!

Ajánló/Kritika: 

Elle Kennedy munkásságát már a The Deal című köteténél nagyon megkedveltem, de persze még így is volt bennem egy kis félelem, azzal kapcsolatban, hogy vajon képes lesz e ugyanolyan jól megírni a történet folytatását.? És hiába a hónapokig tartó olvasás - az idő és más könyvek miatt -, a reakció ismét elégedettség volt. 

Ebben a részben sem maradt hiány abból, amitért az előző részt is megszerettem. Ez a rész is iszonyú szexi és vicces volt, a romantikus részek ismét iszonyú szerethetőek voltak, egyszerűen öröm volt olvasni az egészet. 

A két főhős is ismét nagyon szerethetőre sikeredett, Logant már az előző részben nagyon megkedveltem, jó volt végre a csajozógép álca mögé is látni, és betekintést kapni a családi hátterébe. 
Grace karaktere elsőre csak egy tipikus elsős volt, de nagy örömömre ez a későbbiekben sokkal jobban kiteljesedett. A legjobb barátnőkével való kapcsolatának bemutatása fájóan hitelesre sikeredett, én legalábbis teljesen át tudtam érezni milyen is az, amikor jobb ha egy barátság megszakad, bár mennyire is fájó tud lenni. 

A másik óriási pacsi pedig a mellékszereplőké. Nagyon jó volt újra Hannahról és Garettről is olvasni egy kicsit, hiszen annyira megszerettem őket az előző kötetben. Tucker és Dean is egy kicsivel több szerephez jutott az eddigiekhez képest, csak még jobban várom, hogy vajon az ő történetük, hogy fog tetszeni. 

Amit viszont sajnáltam, az a könyv befejezése. Logan problémája - ami az egész könyvet végig kísérte - nagyon hirtelen lett elintézve. Vártam volna, hogy több időbe teljen kiegyengetni ezt a problémát, vagy kicsit érthetőbben lesz átadva, 

Értékelés: 9/10
Ismét nagyon szerethető, szexi, és jól megírt könyvet rittyentett az írónő, és ismét csak kiérdemli a letehetetlen jelzőt. 

Idézetek a könyvből: 


– Nem félek a horrortól – forgatom a szemem. – Inkább csak idegesít, mert a szereplők totál hülyék. Mindig a legrosszabb döntést hozzák, aztán még sajnálnunk kéne őket, amikor kinyiffannak? Na, nem.


Abban reménykedtem, hogy a pletykák, az egymás háta mögötti kibeszélések és az ehhez hasonló baromságok a gimivel együtt eltűnnek az életemből, de a jelek szerint a női rosszindulat az oktatás minden szintjén jelen van.


Amikor Garrett-tel vagyok, megtelek élettel. Úgy elárasztanak az érzelmek, hogy a szívem szinte túlcsordul, és tudom, hogy ez most túlzásnak hangzik, de úgy érzem, hogy jobban kell nekem, mint az étel vagy az oxigén.


Olyan elemi erő sugárzik belőle, amitől legszívesebben letépném róla a ruhát, és végignyalnám a testét, mint egy jégkrémet.


– Én nappal szövegelek, te meg éjszaka. Az isten is egymásnak teremtett bennünket.


Letöltés: 




A következő bejegyzés: Mona Kasten: Érezz újra! 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész