Mona Kasten: Bízz újra! - Újrakezdés 2.rész

 – Egy kis fantázia még nem ártott meg senkinek.


A könyv fülszövege: 

Dawn már leszámolt a szerelemmel – Spencer nem hajlandó feladni.

Amikor Dawn először találkozik Spencer Cosgrove-val, rögtön tudja, hogy beütött nála a krach. Méghozzá alaposan. Spencer szexi, sármos és vicces, pont az esete – és a fiú azonnal flörtölni is kezd vele.

Csakhogy Dawn fogadalmat tett, hogy elkerüli a férfiakat. Túl nagy fájdalmat érez, amiért rossz partnerben bízott meg, túl mély a seb, amiért megcsalták. De Spencer nem adja fel. És amikor Dawn rájön a srác szívszaggató titkára, világossá válik számára, hogy esélye sincs felülkerekedni azon a káoszon, amivé Spencer miatt vált az élete.

Kövesd az álmait!

Ajánló/Kritika: 

Egy kihívásnak köszönhetően tavaly nekiveselkedtem a könyvsorozatnak, és igaz, voltak hibái az első résznek, nagyon megszerettem a karaktereket, és a folytatásra is nagyon kíváncsi voltam. 

Dawn nagy kedvencem lett az első rész során, így örültem neki, hogy a Bízz újra! a Spencerrel közös történetét meséli el. 

Mivel a történet ugyanott folytatódott, ahol az első abbamaradt - csupán csak más nézőpontból -, új karakter nem került a képbe, mindenki ugyanolyan szerethető volt, mint az előzőekben. Itt viszont megjegyezném, hogy Dawn és Allie karakterében nem nagyon találtam semmi eltérést; akár Allie szemszögéből is íródhatott volna a könyv, csupán a sztori lenne más. Szóval ennél a pontnál kicsit csalódott voltam, ugyanis én vártam volna valami más stílust, ami nem hasonlít ennyire az előzőhöz. 

Mint az első résznél, itt is el lehet mondani, hogy voltak részek amik nagyon el lettek húzva, túlságosan részletesekre sikeredtek, viszont ettől még ugyanúgy élvezetes volt és továbbra is tartom magam ahhoz a véleményhez, hogy ez a sorozat nem rossz, ismét volt alkalmuk a szerelmeseknek a flörtölésre, adok-kapok játékokra, bizalom kialakítására, ezzel pedig elég időt és teret adva a szerelem kibontakozásának. 

Természetesen ismét nem volt hiány romantikából, és külön pacsi azért, hogy nem csak a felszín lett kapargatva, hanem rendesen el is süllyedtünk az érzelmek kavalkádjában. Ismét felmerülnek komolyabb témák is, mint megcsalás okozta mély sebek, korai házasság és a többi, de persze ettől függetlenül szórakoztató jelenetek is akadnak bőven, nem csak sírás-rívás az egész. 

Értékelés: 8/10
Akik már olvasták az első részt, csak ajánlani tudom a folytatást. Az én lelkemnek ismét jót tett, tökéletes olvasmány volt egy nehéz időszakhoz. 

Idézetek a könyvből: 

A fájdalom kettészakított, és megfosztott minden bizalomtól, amire képes voltam. A fájdalom… leírhatatlan volt. Teljesen letaglózott.


– Amikor a jövőn gondolkozom, akkor én is félni kezdek. Ki nem?
– A jövőtől való félelem a legijesztőbb, ami létezik – motyogtam.


– Mindketten lúzerek vagyunk, ami az érzéseinket illeti.
– Azért van még remény.


Ha valakire rábízod magad, az mindig azt jelenti, hogy meg fogsz sérülni. És olyan már épp elég történt velem.


Amikor először megpillantottam, mindössze két szó ugrott be: a francba.

Letöltés: 



A következő bejegyzés: Delia Owens: Ahol a folyami rákok énekelnek 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész