Ana Huang: Twisted Love - Twisted 1.rész

 A jövőmet magam formálhatom olyanná, amilyenné akarom.

A könyv fülszövege: 

Egy ​repedés. Egy olvadás. És a szívében izzó tűz az egész világát felperzseli.
Alex Volkov igazi angyalarcú ördög, aki nem szabadulhat borzalmas múltjától. Egész életében egy rettenetes gyermekkori tragédia emléke kínozta, és miközben az üzleti életben elképesztő sikereket ért el, folyamatosan csak a bosszú járt a fejében. Nem sok ideje maradt a szív dolgaira. Amikor az élet úgy hozza, hogy neki kell vigyáznia a legjobb barátjának húgára, valami megmozdul a lelkében:
Ava Chen szabadlelkű fiatal lány, akit rémálmok gyötörnek, és akit egy olyan gyermekkor kísért, amelyre még csak emlékezni sem tud. De a fájdalmas múlt sem tudta megtörni: még mindig látja a szépséget a világban… és annak a férfinak a jeges külseje alatt is észreveszi az érző szívet, akit nem lenne szabad kívánnia.
A bátyja legjobb barátját.
A szomszédját.
Aki számára megváltás és végzet is egy személyben.
Az ő szerelmüknek nem lett volna szabad megtörténnie, mégis megtörtént. De olyan titkokat is a felszínre hozott, amelyek mindkettőjüket tönkretehetik, és persze mindent, ami fontos a számukra.

Ajánló/Kritika: 

Számomra teljesen ismeretlen volt a szerző, viszont a könyv - ismét csak - a TikToknak hála elég nagy felkapottságnak örvendett, így lehetetlenség lett volna nem szembe találnom magam vele. Persze az ajánlások és a vélemények elképesztően eltérőek voltak egymástól, valaki imádta, valaki szerint viszont felesleges pénzkidobás volt, de az biztos, hogy mindenki egyetértett abban, hogy elképesztően dark, vad és erotikus. 
Személy szerint én a két lehetőség közt foglalnám el a helyem. Annyira nagyon durván rossznak nem mondanám, de szerintem sem érdemel akkora nagy hypot amit kap, nem a legjobb és nem is a legkiemelkedőbb kötet, viszont ha ezzel mind tisztában van az olvasó, nem éri akkora csalódás. Ez a könyv még csak nem is akar több lenni, mint ami; nincs hatalmas katarzis, semmi világmegváltó cél, csak a szórakoztatás, azt pedig úgy ahogy, de teljesíti. 

Rengeteg olyan kritikát is olvastam amelyben az angol illetve a magyar könyveket hasonlítják össze; sokak szerint az angol sokkal szórakoztatóbb, de én erről sajnos nem nagyon tudok nyilatkozni. Abban viszont 100%-ig biztos vagyok, hogy a magyar fordítás nem éppen a legélvezetesebb. Égnek áll a hátamon a szőr rengeteg magyar erotikus jelenet fordításától, és hát ez a könyv is csak növelte a "borzongások" listáját. Végig azt éreztem, hogy a könyv fordítója egyáltalán nem ezekhez a jelenetekhez és az ilyesfajta könyvekhez van szokva. Az már csak hab a tortán, hogy a rossz fordítás nélkül is túlzóak voltak ezek a jelenetek. 

Na de a történet: ismét egy ízig-vérig rossz fiú és jó kislány sztori. A két főszereplő tipikusan teljesen különbözőek egymástól, de még így is sikerül egymásra találniuk -, ha az nem is olyan egyszerű. Ja és persze, a rosszfiú beleszeret a legjobb barátja húgába - és ez fordítva - történet is. 

Viszont nagy meglepetésemre komoly témákat is érintett az írónő, ami adott egy kis pluszt a már az előbbiben röviden felvázolt sablonos történethez. 

Értékelés: 7/10

Nem hiszem, hogy ez a könyv lesz az ami bárki életét megváltoztatná, de néha azt hiszem kell ilyen is. Igaz, egy hatalmas kliséhalmaz, de attól függetlenül élvezhető is a maga módján. Nem épp a legmegnyerőbb, de reménykedek benne, hogy a sorozat további részei jobban lekötnek és sokkal jobban fogom majd élvezni is. 

Idézetek a könyvből: 

Elszorult a szívem. […] Egy elcseszett Prométheusz vagyok, aki örök szenvedésre ítéltetett, csak nekem nem valami hülye sas tépkedi a májamat, hanem a szívem szakad meg újra és újra. És újra.


Darabokra zúzott bennem minden korábbi fogalmat arról, hogy ki is vagyok én, és egy sötétebb, romlottabb valakit gyúrt belőlem.


– Ezt nem gondolod komolyan.
– De, igen – mondtam sértődötten, sőt kicsit mérges is voltam a reakciója hallatán. – Tudom, hogy mit érzek!
– Engem nem könnyű szeretni.
– Még jó, hogy én soha nem a könnyű utat választottam


– Kezdem azt hinni, hogy inkább te vagy maga a baj, amitől nekem kellene távol tartanom magam


– Azt hittem, aranyszívem van – mondtam. – Most akkor döntsd már el végre, Napsugár!
– Még az arany is bemocskolódik, ha nem vigyáznak rá

Letöltés: 



A következő bejegyzés: Steve Cavanagh: Tizenhárom 




Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Leiner Laura: Bízz bennem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 1.rész

Leiner Laura: Állj mellém - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 3.rész

Leiner Laura: Higgy nekem - Iskolák Országos Versenye II.trilógia - 2. rész